czwartek, 15 sierpnia 2019

Defilada w Katowicach

Co by o niej nie powiedzieć, przyszły tłumy. Ogromne tłumy.

Takich tłumów w Katowicach nigdy nie widziałem

Pana Prezydenta widziałem, owszem,  na ekranie.

Przemówienie

Stałem gdzieś w piątym rzędzie przy Al. Korfantego i sam widziałem głównie ludzi z tyłu oraz ich komórki i aparaty fotograficzne nad głowami. Mój aparat, tak wysoko, jak tylko byłem w stanie dosięgnąć, widział wiele, wiele więcej. Choć na większości zdjęć mam z bliska tylną część ogolonej czaszki jednego gościa. :)

Czaszka z pojazdem wojskowym w tle :)

Z pewnością jednak nic nie przeszkadzało podziwiać samoloty.

Przelot w trakcie Hymnu Państwowego

Tak się poruszają najważniejsze osoby w państwie

Kilka zdjęć samej defilady udało się jednak zrobić.

Ze Sztandarami

Maszerują

Nawet dziewczyny

Czołgi raczej mnie przeraziły niż zachwyciły.

Czołg

Z rzeczy wojskowych, to jednak dużo bardziej od broni, wolę orkiestry.

Orkiestra Reprezentacyjna

Orkiestra górnicza wcale żołnierskiej nie ustępowała, choć zagłuszała ją muzyka wojskowa z megafonów. A szkoda.

Orkiestra górnicza

Na samym końcu defilady przemaszerowali Górnicy i Ratownicy Górniczy.

Ratownicy

I był to jedyny moment, gdy - przynajmniej tam, gdzie stałem - rozległy się gromkie brawa.



Pozdrawiam





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Etykiety

zdjęcia (2577) wiara (1080) podróże (910) polityka (691) Pismo Św. (676) po ślonsku (440) rodzina (401) Śląsk (389) historia (376) Kościół (345) zabytki (322) humor (294) Halemba (263) człowiek (238) książka (208) praca (203) święci (192) muzyka (188) sprawy społeczne (170) gospodarka (169) Ruda Śląska (139) Grupa Poniedziałek (111) ogród (106) filozofia (105) Jan Paweł II (103) Covid19 (89) muzeum (84) miłosierdzie (83) środowisko (77) dziennikarstwo (73) sport (73) film (66) wojna (56) biurokracja (54) Papież Franciszek (53) Szafarz (43) dom (39) varia (36) teatr (32) św. Jacek (31) makro (7)