wtorek, 27 stycznia 2015

Kim jestem? (edit: 10.2021)

Odkąd prowadzę bloga, robię to z otwartą przyłbicą.

Minusy takiego postawienia sprawy polegają na tym, że sam siebie wystawiam na cel. Każdy kto mnie spotka, może w krótkim czasie w internecie znaleźć o mnie wiele informacji.

Nie wyobrażam sobie jednak sytuacji, bym mógł być anonimowy, pod kogoś się podszywać, udawać. Pisuję tu czasem o rzeczach bardzo ważnych i one muszą być zakotwione w konkretnym człowieku - w tym przypadku we mnie.

Kim jestem?

Autoportret

Rocznik 1969. To ważne, bo oznacza, że dzieciństwo i dorastanie przeżywałem w czasach słusznie minionych. Studia zacząłem w roku 1989 w czasie przemian ustrojowych. Całe zawodowe życie przeżywam już w wolnej Polsce - potrafię to docenić.

Mąż, ojciec i dziadek. Od 1993 roku jestem szczęśliwym mężem szczęśliwej (mam nadzieję) żony. To nie oznacza, że zawsze jest pięknie. Czasem jest też trudno, ale ciągle uczymy się, by było razem dobrze. Jesteśmy rodzicami dwóch już dorosłych Synów. Naszym szczęściem jest też od niedawna ukochana Wnuczka.

Wiara. Jestem chrześcijaninem, katolikiem. Jak sądzę, nie tylko z metryczki, ale również z Bożej łaski, którą staram się rozwijać, wierzę w Boga i staram się tą wiarą żyć. Ciągle odkrywam Eucharystię. Mam też kilku swoich ulubionych świętych.

Śląsk. Moja mała ojczyzna, gdzie się urodziłem i ja, i moi przodkowie to dla mnie szczególne miejsce. Czuję się Europejczykiem, Polakiem, ale najbliższa jest mi moja Ojcowizna z jej językiem, tradycją, kulturą.

Projektant. Zawodowo zajmuję się projektowaniem. Jestem inżynierem, który dokłada swoją cegiełkę do rozwoju infrastruktury naszego kraju.


Nie chcę zanudzać swoją osobą, ale grzeczność wymaga, by się (od czasu do czasu) przedstawić.


Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Życzę powodzenia i wielu sukcesów. Moja mała ojczyzna na pierwszym miejscu w sercu jest Sląsk z jego kulturą. To sie nosi w sercu.

    OdpowiedzUsuń

Etykiety

zdjęcia (2549) wiara (1068) podróże (893) polityka (689) Pismo Św. (674) po ślonsku (440) rodzina (400) Śląsk (389) historia (371) Kościół (341) zabytki (312) humor (294) Halemba (260) człowiek (232) książka (203) praca (203) święci (186) muzyka (184) gospodarka (169) sprawy społeczne (169) Ruda Śląska (138) Grupa Poniedziałek (111) ogród (106) filozofia (104) Jan Paweł II (103) Covid19 (89) miłosierdzie (81) muzeum (76) środowisko (76) dziennikarstwo (73) sport (73) film (66) wojna (55) biurokracja (54) Papież Franciszek (53) Szafarz (43) dom (38) varia (36) św. Jacek (31) teatr (29) makro (7)