wtorek, 20 stycznia 2015

Zdjęcia z Biskupem

Wrócę jeszcze do wczorajszego wieczoru Grupy Poniedziałek.

O tym, że w naszej adoracji będzie uczestniczył nowy ks. biskup dowiedziałem się dzień wcześniej od ks. Leszka, który prosił mnie, bym zabrał aparat fotograficzny.

Biskup Adam faktycznie się pojawił i trwał w ławkach wśród nas przed Najświętszym Sakramentem. 

Adoracja Najświętszego Sakramentu

Dopiero po zakończonej modlitwie ks. Leszek gościa przywitał, a on krótko opowiedział nam dlaczego do nas przyjechał i to zaraz w 2. tygodniu po otrzymaniu święceń biskupich.

ks. Leszek, ks. Andrzej i bp. Adam

By utrwalić nasze spotkanie, ustawiliśmy się do wspólnego zdjęcia, które prezentowałem wczoraj. Następnie każdy miał możliwość otrzymania indywidualnego błogosławieństwa prymicyjnego (?) od nowego biskupa.

Stanąłem w tym momencie obok i robiłem poszczególnym osobom zdjęcia. Pod koniec podszedł do mnie chłopak i pyta, czy ma mi zrobić zdjęcie. Szybko pokazałem mu tylko, gdzie na mojej lustrzance jest spust migawki i zostawiłem mu aparat, podchodząc do biskupa. Po błogosławieństwie kolega oddał mi aparat ze słowami, że nie wie, czy w ogóle zdjęcie zrobił, bo chyba pomylił przyciski.

Po powrocie z kościoła przerzuciłem zdjęcia z aparatu do komputera i ... 

Duch Święty i my :)

Przypadkiem, przypadkowa osoba zrobiła zdjęcie. Przypadkiem wyszło tak, że Biskup, ten który jest szafarzem darów Trzeciej Osoby Boskiej, gdy trzyma na mojej głowie dłonie w geście błogosławieństwa, w tle, dokładnie nade mną, spływają promienie Ducha Świętego ze ściennego malowidła.


Kocham te Boże "przypadki".



Pozdrawiam



3 komentarze:

Etykiety

zdjęcia (2555) wiara (1072) podróże (894) polityka (690) Pismo Św. (675) po ślonsku (440) rodzina (400) Śląsk (389) historia (371) Kościół (344) zabytki (313) humor (294) Halemba (261) człowiek (233) książka (203) praca (203) święci (187) muzyka (184) gospodarka (169) sprawy społeczne (169) Ruda Śląska (138) Grupa Poniedziałek (111) ogród (106) filozofia (104) Jan Paweł II (103) Covid19 (89) miłosierdzie (82) muzeum (76) środowisko (76) dziennikarstwo (73) sport (73) film (66) wojna (55) biurokracja (54) Papież Franciszek (53) Szafarz (43) dom (38) varia (36) św. Jacek (31) teatr (29) makro (7)