czwartek, 3 stycznia 2013

TV Trwam c.d.

W ostatnich dniach wróciła kwestia miejsca na multipleksie dla TV Trwam.

Pisałem o tej sprawie prawie rok temu: KLIK

Właściwie wszystko jest, moim zdaniem, jak najbardziej aktualne. 

Z jednym może wyjątkiem. Ponieważ w tej chwili konkurs trwa, więc - jak rozumiem - Fundacja Lux Veritas jest w trakcie przygotowywania jak najlepszej oferty, by to właśnie jej telewizja koncesję dostała. Mam też nadzieję, iż, wspomniany w mojej poprzedniej notce, Pan Mecenas pomaga i służy swoją wiedzą w tym zadaniu. Szkoda by było czytać w prasie jego wypowiedzi znowu post factum, gdyby miało się i tym razem nie udać.

Przyznam się jeszcze, że w październiku, gdy jechałem tam i z powrotem do Rzeszowa, zrobiłem sobie mały eksperyment i prawie całą drogą słuchałem Radia Maryja. Nie wchodząc w szczegóły, było podczas tych kilku godzin, szereg wartościowych treści, między innymi wywiad z bp Rysiem z Krakowa na temat nowej ewangelizacji. Były niestety i takie, które mnie zdecydowanie bulwersowały na przykład, gdy w przykry sposób atakowano i ośmieszano poczynania rządu RP. 

Muszę też powiedzieć, że kilka razy się rozbawiłem. Był to okres, gdy przygotowywano się do pielgrzymki Radia Maryja do Rzymu. W związku z tym Ojciec Dyrektor doradzał na antenie, by będąc w Wiecznym Mieście, nawet starsze osoby wybrały się na zwiedzanie poszczególnych bazylik, co jest proste, bo można przecież zamówić sobie ... taksówkę.

W pewnym momencie puszczono piosenkę, która niemalże wbiła mnie w samochodowy fotel. Nie pamiętam tytułu, ale udało mi się zapamiętać nazwę zespołu: Kapela znad Baryczy (zapamiętałem, bo kiedyś wykonywałem koncepcję gospodarki ściekowej w zlewni tej rzeki). Proponuję inną "pieśń", ale w podobnej stylistyce:


I jak, podobało się?

:)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Etykiety

zdjęcia (2549) wiara (1068) podróże (893) polityka (689) Pismo Św. (674) po ślonsku (440) rodzina (400) Śląsk (389) historia (371) Kościół (341) zabytki (312) humor (294) Halemba (260) człowiek (232) książka (203) praca (203) święci (186) muzyka (184) gospodarka (169) sprawy społeczne (169) Ruda Śląska (138) Grupa Poniedziałek (111) ogród (106) filozofia (104) Jan Paweł II (103) Covid19 (89) miłosierdzie (81) muzeum (76) środowisko (76) dziennikarstwo (73) sport (73) film (66) wojna (55) biurokracja (54) Papież Franciszek (53) Szafarz (43) dom (38) varia (36) św. Jacek (31) teatr (29) makro (7)