środa, 24 października 2012

Szafarz

Bardzo ucieszył mnie artykuł opisujący Ogólnopolską Pielgrzymkę Nadzwyczajnych Szafarzy Komunii Świętej, która miała miejsce w Łagiewnikach. KLIK

Chciałem się na to spotkanie wybrać, ale niestety się nie udało. Z tym większym zainteresowaniem tekst przeczytałem.

Warto chyba też zwrócić uwagę na komentarze pod tekstem. Pozwoliłem sobie również zabrać tam głos.

Osobiście najbardziej podoba mi się stwierdzenie:
"Ci szafarze to takie nie wiadomo co i po co..."

Muszę to zapamiętać. Gdyby mi chciała do głowy uderzać woda sodowa, będę sobie powtarzał, że taki szafarz, jak ja, "to takie nie wiadomo co i po co".

* * *

Nazajutrz po mojej ostatniej wizycie z Panem Jezusem u jednej ze starszych parafianek, osoba ta "odeszła do domu Ojca". Faktycznie, gdy byłem tam w pierwszą październikową niedzielę, nie wyglądała najlepiej. Mówiła zresztą o tym córka, która się nią od lat opiekowała. Nie była już w stanie się modlić na głos, ale jestem pewien, że Chrystusa przyjęła świadomie - lekki gest ręki, przy słowach "moja wina" był dla mnie bardzo wymowny.
Uczę się od tych ludzi głębokiej, prawdziwej wiary. (Podobnie było u Pani F. klik)

Wczoraj zakończył też swoją ziemską pielgrzymkę mój wujek i chrzestny ojciec. Jego również ostatni raz widziałem, gdy zaniosłem mu Eucharystię. Dziś modliliśmy się po południu u jego trumny. W piątek pogrzeb. Oby Jezus, którego przyjmował do serca, teraz pociągnął go do Swojego Miłosiernego Serca - na wieki.

 
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Etykiety

zdjęcia (2571) wiara (1078) podróże (904) polityka (691) Pismo Św. (675) po ślonsku (440) rodzina (401) Śląsk (389) historia (375) Kościół (345) zabytki (319) humor (294) Halemba (263) człowiek (236) książka (205) praca (203) święci (191) muzyka (187) sprawy społeczne (170) gospodarka (169) Ruda Śląska (139) Grupa Poniedziałek (111) ogród (106) filozofia (105) Jan Paweł II (103) Covid19 (89) miłosierdzie (83) muzeum (81) środowisko (76) dziennikarstwo (73) sport (73) film (66) wojna (56) biurokracja (54) Papież Franciszek (53) Szafarz (43) dom (39) varia (36) teatr (31) św. Jacek (31) makro (7)