piątek, 2 grudnia 2022

Dalej przyglądam się Kłodnicy

Może ktoś pamięta, że najpierw e-mailem (co zignorowano), a potem już oficjalnie, w końcu października wystąpiłem do Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie (GDOŚ), by podzielił się ze mną swoją wiedzą, jak Państwo dba o naszą Kłodnicę: KLIK

Mam przecież świadomość, że moje przyglądanie się naszej rzece niewiele wnosi.

Kłodnica powyżej ujścia Jamny


Minął miesiąc i dziś sytuacja wygląda następująco:
  • 14 listopada dostałem informację z GDOŚ, iż mój wniosek "nie dotyczy kwestii znajdujących się w ich właściwości" i przekazują moje zapytanie do 
    • Głównego Inspektora Ochrony Środowiska (GIOŚ) i
    • Prezesa Wód Polskich, Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie (PGW Wody Polskie)
  • 18 listopada dostałem informację z GIOŚ, że przekazują mój wniosek do Prezesa PGW Wody Polskie, a punkt 1 rozpatrzą we własnej kompetencji
  • 25 listopada  otrzymałem z GIOŚ informację o danych z monitoringu jakości wód rzeki Kłodnicy, z których wynika, że jej jakość jest badana w jednym punkcie na terenie Rudy Śląskiej - poniżej ujścia Jamny oraz link do informacji: https://wody.gios.gov.pl/pjwp/publication/RIVERS/88  
  • Dziś dostałem informację z PGW Wody Polskie Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej Departament Zarządzania Środowiskiem Wodnym :) , że przesyłają moją prośbę do p.o. Zastępcy Dyrektora ds. Usług Wodnych i Zarządzania Środowiskiem Wodnym RZGW Gliwice

No to czekam dalej.

A swoją drogą, to ładną mamy biurokrację. Nie dziw, że do dziś nikt nie wie, co stało się w Odrze.



Pozdrawiam
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Etykiety

zdjęcia (2583) wiara (1082) podróże (911) polityka (693) Pismo Św. (677) po ślonsku (441) rodzina (402) Śląsk (391) historia (378) Kościół (346) zabytki (322) humor (294) Halemba (264) człowiek (239) książka (208) praca (203) święci (193) muzyka (189) gospodarka (170) sprawy społeczne (170) Ruda Śląska (139) Grupa Poniedziałek (111) ogród (107) Jan Paweł II (105) filozofia (105) Covid19 (89) muzeum (84) miłosierdzie (83) środowisko (77) sport (74) dziennikarstwo (73) film (66) wojna (56) biurokracja (54) Papież Franciszek (53) Szafarz (43) dom (39) varia (36) teatr (32) św. Jacek (31) makro (7)