wtorek, 2 kwietnia 2019

Jak radzę sobie z Kościołem

Męczy Cię Kościół?

Denerwują Cię biskupi i księża, którzy miast głosić Chrystusa uprawiają politykę? Przeraża Cię "pielgrzymka" narodowców na Jasnej Górze? Zasmuca Cię głupota księży palących "Harrego Pottera"? Masz dość wszelkich innych zgorszeń, a nawet przestępstw, jakich dopuszczają się ludzie Kościoła?

Mnie też męczy, denerwuje, zasmuca, gorszy.


Jak sobie z tym radzę?

Adoracja

Po godzinie spędzonej poprzedniego wieczoru na kolanach przed Jezusem w Najświętszym Sakramencie dalej kocham Kościół. 

Kościół, którzy tworzą ludzie klęczący obok mnie. Kościół księży z tak niesamowitymi rozważaniami, jak te, które usłyszałem wczoraj. Kościół z biskupem, o którym po spotkaniu w szkole u mojej żony, mogła ona stwierdzić, że to świetny człowiek. Kościół spotkanego w sobotę w halembskim lesie znajomego, który jest dyrektorem hospicjum. Kościół wielu wspaniałych ludzi, których Bóg postawił na mojej drodze.



Kocham Kościół, który prowadzi mnie do Boga.




Pozdrawiam




1 komentarz:

  1. Kiedyś w audycji PR Katowice ( chyba rok temu ) wypowiadał się Pan prof. Marian Zembala wielki lekarz i wielki człowiek. Powiedział :"człowiek jest SAKRAMENTEM" to też jest Kościół. Do takich ludzi nawet nie śmie próbować dorastać do pięt. Oni też są Kościołem. Święty ks. Kaczkowski - bo to był święty człowiek to też Kościół.

    OdpowiedzUsuń

Etykiety

zdjęcia (2554) wiara (1071) podróże (894) polityka (690) Pismo Św. (675) po ślonsku (440) rodzina (400) Śląsk (389) historia (371) Kościół (343) zabytki (313) humor (294) Halemba (261) człowiek (233) książka (203) praca (203) święci (187) muzyka (184) gospodarka (169) sprawy społeczne (169) Ruda Śląska (138) Grupa Poniedziałek (111) ogród (106) filozofia (104) Jan Paweł II (103) Covid19 (89) miłosierdzie (82) muzeum (76) środowisko (76) dziennikarstwo (73) sport (73) film (66) wojna (55) biurokracja (54) Papież Franciszek (53) Szafarz (43) dom (38) varia (36) św. Jacek (31) teatr (29) makro (7)