środa, 15 maja 2013

Europejski Kongres Gospodarczy c.d.

Może jednak uda mi się sklecić dwa zdania o samym Kongresie.


Pierwszy raz w tym wydarzeniu uczestniczyłem. W sumie przez 3 dni w różnych punktach Katowic odbyło się ponad 100 różnych sesji tematycznych. Osobiście wsłuchiwałem się w dyskusje na dwóch panelach. Wczoraj w Gmachu Sejmu Śląskiego brałem udział w spotkaniu wodociągowców, a dzisiaj w Hotelu Angelo w tematach gazownictwa.

Szczególnie sesja dotycząca gospodarki wodnej była dla mnie bardzo interesująca. Przy okazji można się było trochę pokręcić w środowisku.


Jak widać na powyższym zdjęciu, wystąpienia wodociągowców nie odbywały się niestety w Sali Sejmu Śląskiego, o której pisałem wczoraj, a na przeciwko, w sali marmurowej. Mogłem za to sobie przypomnieć miejsce, gdzie 12 lat temu zdawałem egzamin na uprawnienia budowlane.

Z mojego punktu widzenia, z tego fragmentu Kongresu, który miałem okazję obserwować, wszystko było przygotowane na bardzo wysokim poziomie. Do miejsc spotkań można było bez problemu dojechać i zaparkować. Każdy z nas został zaopatrzony w imienny identyfikator. Z trafieniem na poszczególne sesje nie było problemu: wszystko było opisane, pomocą służył też sztab obsługi i wolontariuszy (spotkałem nawet młodą osobę od nas z Halemby).

Myślę, że możemy z naszego śląskiego, katowickiego Kongresu być zadowoleni. W pełni zasługuje on, moim zdaniem, na nazwę "Kongresu Europejskiego". Możemy być dumni.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Etykiety

zdjęcia (2577) wiara (1080) podróże (910) polityka (691) Pismo Św. (676) po ślonsku (440) rodzina (401) Śląsk (389) historia (376) Kościół (345) zabytki (322) humor (294) Halemba (263) człowiek (238) książka (208) praca (203) święci (192) muzyka (188) sprawy społeczne (170) gospodarka (169) Ruda Śląska (139) Grupa Poniedziałek (111) ogród (106) filozofia (105) Jan Paweł II (103) Covid19 (89) muzeum (84) miłosierdzie (83) środowisko (77) dziennikarstwo (73) sport (73) film (66) wojna (56) biurokracja (54) Papież Franciszek (53) Szafarz (43) dom (39) varia (36) teatr (32) św. Jacek (31) makro (7)