czwartek, 20 października 2022

Ławka "Z Polską Flagą"

Dziś będąc przypadkiem w Radomiu, trafiłem na historyczną instalację promującą, ze wszechmiar potrzebne naszej Ojczyźnie, zachowania podkreślające umiłowanie naszej pięknej krainy rozpostartej dumnie nad Wisłą.

Ja z Ławką albo Ławka ze mną

Pchany ogromnym pragnieniem zasiąścia na Ławce, a możnaby rzec na Tronie wewnątrzojczyźnianym, najsampierw podszedłem od strony zachodniej, by przyswoić sobie Regulamin.

Regulamin

Wzruszenie treścią Regulaminu spowodowało, iż z wielkim żalem odstąpiłem od zamiaru zaspokojenia swoich patriotycznych zapędów, gdyż jakobyż powziąłem wątpliwość, czym ja godzien dostąpić owego zaszczytu, bez uchybienia któremuś z punktów, co byłoby dyshonorem wobec Najjaśniejszej.

Azaliż oddaliłem się, nikomu publicznie swoich uczuć względem Rzeczpospolitej nie zamanifestowawszy.



Pozdrawiam z Radomia





6 komentarzy:

  1. https://wpolityce.pl/media/619006-film-pan-z-chobielina-juz-w-niedziele-w-tvp-info-polecamy
    Pan z Chobielina. Andrzej, zapraszam Cię na materiał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie umiesz się doczekać. Ja nie oglądam tvp-info. Zresztą nie tylko tego kanału. Ufam jednak, że będzie to rzetelne dziennikarstwo pokazujące w obiektywny sposób zarówno plusy, jak i minusy głównego bohatera

      Usuń
    2. Po ostatnich jego ekscesach plusów bym się nie spodziewał. Tego człowieka należy nazwać po imieniu. Zresztą od dawien dawna wiedziałem, że szkodzi polskiej racji stanu. Teraz wystarczy to zebrać do kupy i pokazać suwerenowi.
      Potem trzeba się zabrać za młodego Tuska i jego otoczenie, w tym tatę. Ponoć sam premier Tusk uwiarygodnił Marcina W. ;)

      Usuń
    3. Przeraża i smuci mnie to, co piszesz. Rozumiem, że w Polsce nie ma miejsca na inne poglądy niż jedynie słuszne. Za każdego kto się nie zgadza z linią partii "trzeba się zabrać". 😥

      Usuń
    4. Łapówka to przestępstwo. Jeśli jest podejrzenie, to trzeba to sprawdzić, nawet jeśli się to tyczy polityka, którego się darzy sympatią.
      Zresztą posłuchaj wyborców PO i samych polityków tej partii. Oni już wieszczą, że zabiorą się za PiS i ich wyborców, dodatkowo obrażając ten elektorat.

      Usuń
    5. Oczywiście, że łapówka to przestępstwo, wobec którego prokuratura powinna niezwłocznie wszcząć sprawę sądową, a nie przekazywać po latach informacje do TVP. To samo dotyczy wszystkich innych przestępstw, których dopuszczają się politycy niezależnie z jakiej opcji się wywodzą

      Usuń

Etykiety

zdjęcia (2582) wiara (1082) podróże (911) polityka (692) Pismo Św. (677) po ślonsku (441) rodzina (402) Śląsk (391) historia (377) Kościół (346) zabytki (322) humor (294) Halemba (264) człowiek (239) książka (208) praca (203) święci (193) muzyka (189) sprawy społeczne (170) gospodarka (169) Ruda Śląska (139) Grupa Poniedziałek (111) ogród (107) Jan Paweł II (105) filozofia (105) Covid19 (89) muzeum (84) miłosierdzie (83) środowisko (77) sport (74) dziennikarstwo (73) film (66) wojna (56) biurokracja (54) Papież Franciszek (53) Szafarz (43) dom (39) varia (36) teatr (32) św. Jacek (31) makro (7)