czwartek, 27 maja 2021

Druga dawka - dalej nic

Przez cały tydzień - pomimo zapewnień - nikt się ze mną z nowym terminem drugiego szczepienia nie skontaktował.

Próbowałem ponownie samemu dzwonić, ale nie było sposobu, by uzyskać połączenie. Wczoraj wsiadłem więc w auto i pojechałem do Katowic. Podszedłem pod Międzynarodowe Centrum Kongresowe od strony, gdzie zaszczepiłem się pierwszą dawką i okazało się, że... punktu szczepień już nie ma. Mam się dowiadywać z drugiej strony budynku, gdzie zastałem mnóstwo ludzi i wielkie namioty.


Punkt szczepień

Próbowałem pytać obsługi, co mam ze sobą zrobić, ale nikt nie potrafił mi pomóc. Posyłano mnie od Annasza do Kajfasza. W końcu bocznymi drzwiami dostałem się do środka budynku i po kliku kolejnych pytaniach trafiłem do "Biura Koordynatorki", czyli za białe drzwi bez żadnej wizytówki lub tabliczki. Tam Miły Człowiek mnie wysłuchał i zapisał na listę w wersji papierowej na 3 czerwca. Gdy spojrzałem na kalendarz, zwróciłem mu uwagę, że to Boże Ciało, ale Miły Pan mnie zapewnił, że oni szczepią na okrągło i mam w tym dniu przyjechać. 

Trochę się martwię, że nie było w tym biurze komputera i póki co nie dostałem żadnego potwierdzenia e-mailem ani nie jest nowy termin zaktualizowany na moim profilu pacjenta, ale mam nadzieję, że za tydzień przyjmę drugą dawkę i sprawa będzie z głowy.


Zdrowia życzę



 

1 komentarz:

  1. Rewelacyjny blog. Każdy kto wejdzie na ten blog to bardzo dobrze zrobi.

    OdpowiedzUsuń

Etykiety

zdjęcia (2580) wiara (1082) podróże (911) polityka (692) Pismo Św. (677) po ślonsku (441) rodzina (402) Śląsk (390) historia (377) Kościół (346) zabytki (322) humor (294) Halemba (263) człowiek (239) książka (208) praca (203) święci (193) muzyka (188) sprawy społeczne (170) gospodarka (169) Ruda Śląska (139) Grupa Poniedziałek (111) ogród (107) filozofia (105) Jan Paweł II (104) Covid19 (89) muzeum (84) miłosierdzie (83) środowisko (77) dziennikarstwo (73) sport (73) film (66) wojna (56) biurokracja (54) Papież Franciszek (53) Szafarz (43) dom (39) varia (36) teatr (32) św. Jacek (31) makro (7)