poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Odpowiedź europosła Jana Olbrychta

Kiedy w zeszłym tygodniu oburzałem się na niewybredną kampanię PO na facebooku KLIK, pomyślałem sobie, że nie o to chodzi, żeby ponarzekać. Trzeba chyba dać odczuć tym, na których głosowaliśmy, że my wyborcy ciągle istniejemy - również po wyborach.

Ostatnio głosowałem do Parlamentu Europejskiego na Pana Jana Olbrychta, który między innymi dzięki mojemu głosowi powinien nas w Brukseli godnie reprezentować.

Napisałem więc do niego e-mail następującej treści:

Szanowny Panie Pośle,
jako Pański wyborca proszę o informację, czy zamieszczony na oficjalnej stronie facebooka Platformy Obywatelskiej obrazek:
jest jedynie wybrykiem nieodpowiedzialnego członka Waszej partii czy nowym sposobem prowadzenia dysputy politycznej, który Pan, jako wpływowy członek partii toleruje i popiera.
  
Z poważaniem

Dziś otrzymałem z biura Pana Europosła odpowiedź:

Dzień Dobry,

Pan poseł Jan Olbrycht nie zna treści postów publikowanych na stronie Platformy Obywatelskiej na Facebook. Poseł Jan Olbrycht nigdy nie prowadził w tak radykalny sposób dyskusji politycznej i dlatego też nie będzie komentował zaistniałej sytuacji.

z poważaniem



Tak się zastanawiam:

Europoseł Jan Olbrycht, jak widać, od "radykalnego", a mówiąc wprost chamskiego sposobu prowadzenia dyskusji politycznej się odcina.

Europoseł Jerzy Buzek, jak mniemam, sprzeciwiał się likwidacji OFE - przecież wcześniej sam był twórcą reformy emerytalnej, która OFE wprowadziła.

Europoseł Marek Plura jest zdecydowanie w opozycji do centralizacji państwa i do traktowania Ślązaków tak, jak się to obecnie dzieje. Wiem, bo osobiście z nim gadałem.


To ja się pytam, kto tworzy Platformę Obywatelską taką, jaka ona w rzeczywistości jest? Krasnoludki?


Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Etykiety

zdjęcia (2577) wiara (1080) podróże (910) polityka (691) Pismo Św. (676) po ślonsku (440) rodzina (401) Śląsk (389) historia (376) Kościół (345) zabytki (322) humor (294) Halemba (263) człowiek (238) książka (208) praca (203) święci (192) muzyka (188) sprawy społeczne (170) gospodarka (169) Ruda Śląska (139) Grupa Poniedziałek (111) ogród (106) filozofia (105) Jan Paweł II (103) Covid19 (89) muzeum (84) miłosierdzie (83) środowisko (77) dziennikarstwo (73) sport (73) film (66) wojna (56) biurokracja (54) Papież Franciszek (53) Szafarz (43) dom (39) varia (36) teatr (32) św. Jacek (31) makro (7)