poniedziałek, 19 maja 2014

Eurowybory 2014 cd.

Ciąg dalszy mojego wcześniejszego wpisu.

  • Prawo i Sprawiedliwość

Na czele śląskiej listy Pan Bolesław Piecha. To chyba dobrze. Nie umiem jednak nic powiedzieć, ani o nim, ani o pozostałych kandydatach PiS-u. Zerknąłem sobie nawet właśnie na ich stronę i spoty wyborcze - niewiele z tego wynika.

Jakoś nie mam zaufania - od lat.


  • Ruch Narodowy

Na pierwszym miejscu człowiek o słusznym nazwisku - Zawisza. Jako Ślązak niestety nie rozumiem, dlaczego z naszego województwa startuje osoba z Warszawy. Jako Ślązak jestem też daleki od jakichkolwiek nacjonalizmów. 

Ta opcja dla mnie odpada. 

  • Sojusz Lewicy Demokratycznej – Unia Pracy
Listę otwiera Pan Adam Gierek. Niestety pamiętam czasy ojca tego Pana. Nie mam do tych czasów żadnego, nawet najmniejszego sentymentu.

Komunizm, socjalizm oraz inne lewicujące ugrupowania absolutnie nie są dla mnie. Przeżyłem te czasy i raz, jak na jedno życie wystarczy. Nigdy więcej!

  • Solidarna Polska Zbigniewa Ziobro
To ugrupowanie wystawiło na pierwszym miejscu boksera - Pana Tomasza Adamka. Nigdy nie przepadałem za boksem, a już z pewnością nie za okładaniem się w polityce. Czy to wynika z desperacji, że wystawia się do wyborów osobę tylko dlatego, że jest znana? Na drugim miejscu listy znalazłem Pana Cymańskiego - bardzo zasłużony dla Śląska, będzie nas z pewnością dobrze reprezentował, podobnie, jak wszyscy inni mieszkańcy ... Malborka.

Czy budując takie listy wyborcze, robią z nas idiotów?

  • Demokracja Bezpośrednia
Nie znam nawet ze słyszenia ani jednej osoby z tej listy.

  • Partia Zieloni
J.w. choć całe życie zawodowo zajmuję się ochroną środowiska. No tak, tylko, że ja zajmuję się zawodowo, a nie politycznie.




I na kogo tu głosować?

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Etykiety

zdjęcia (2570) wiara (1078) podróże (903) polityka (691) Pismo Św. (675) po ślonsku (440) rodzina (401) Śląsk (389) historia (375) Kościół (345) zabytki (319) humor (294) Halemba (263) człowiek (236) książka (204) praca (203) święci (191) muzyka (187) sprawy społeczne (170) gospodarka (169) Ruda Śląska (139) Grupa Poniedziałek (111) ogród (106) filozofia (105) Jan Paweł II (103) Covid19 (89) miłosierdzie (83) muzeum (81) środowisko (76) dziennikarstwo (73) sport (73) film (66) wojna (55) biurokracja (54) Papież Franciszek (53) Szafarz (43) dom (39) varia (36) teatr (31) św. Jacek (31) makro (7)