wtorek, 5 grudnia 2017

Zaskocz mnie Boże

Ostatnio, podczas porannej modlitwy, mówię do Boga:

Zaskocz mnie dziś czymś dobrym


To oczywiste, że dobrym, bo Bóg jest dobry i z Jego ręki pochodzi tylko i wyłącznie dobro. On inaczej nie potrafi.


I faktycznie, codziennie mnie czymś dobrym zaskakuje:

  • w czwartek w moim ogródku zima stała się wyjątkowo piękna

Zima w ogródku
  • w piątek odbyłem uroczą pogawędkę z pewną Panią z Indonezji KLIK
  • w sobotę, choć było smutno, bo uczestniczyliśmy w pogrzebie naszej przyjaciółki, właśnie tam zdałem sobie na nowo sprawę, ile dobra otrzymujemy poprzez naszych najbliższych 
  • w niedzielę prawie umarłem ze śmiechu po przeczytaniu sms-a od znajomego Księdza, który jest akurat w szpitalu i przyszedł do niego szpitalny kapelan - a konkretnie Pastor, a jeszcze konkretniej Pani Pastor 😀
  • wczoraj na wieczornej adoracji, bardzo dużo radości sprawiła mi Bożena, która prowadząc rozważania, zacytowała fragment mojego tekstu KLIK (czego się zupełnie nie spodziewałem)
  • dziś po drodze z pracy przede mną na pasach przechodził gość niby pod parasolem, ale parasol miał tak połamany, że normalnie takie obrazki zdarzają się tylko w kreskówkach


I tak codziennie Bóg mnie czymś dobrym zaskakuje. Moja robota ogranicza się tylko do tego, by to zauważyć. Aha, i dobrze by było jeszcze też za to podziękować.




Pozdrawiam





1 komentarz:

  1. Nad moim domem jest korytarz lądowania i startów samolotów .Sąsiadka przy wystawianiu kubłów mi nadaje : ten samolot z tymi ludźmi tak dudnił wczoraj nad naszymi domami , że chyba ledwo wylądował - zagajała rozmowę , przy kubłach szarych , nie mylić z bio . Wszystko fajnie , tylko że też wyskoczyłem przed do m i nie wylądował tylko wystartował i nie pasażerski tylko ciężki transportowy . Little different . Daj jakiś prezent dziś Mikołajowi !

    OdpowiedzUsuń

Etykiety

zdjęcia (2587) wiara (1083) podróże (914) polityka (694) Pismo Św. (677) po ślonsku (442) rodzina (402) Śląsk (394) historia (380) Kościół (346) zabytki (325) humor (294) Halemba (264) człowiek (240) książka (209) praca (204) święci (193) muzyka (189) gospodarka (171) sprawy społeczne (170) Ruda Śląska (139) Grupa Poniedziałek (111) ogród (107) Jan Paweł II (105) filozofia (105) Covid19 (89) muzeum (85) miłosierdzie (83) środowisko (77) sport (74) dziennikarstwo (73) film (66) wojna (56) biurokracja (54) Papież Franciszek (53) Szafarz (43) dom (39) varia (36) teatr (32) św. Jacek (31) makro (7)