wtorek, 12 kwietnia 2016

Nie bądź dupa, wymień opony!

Gdzieś kilka tygodni temu zobaczyłem reklamę:

Nie bądź dupa, wymień opony na wiosnę!
:)

Ponieważ moje letnie opony po 5 latach jazdy już się zużyły, nie tylko musiałem zamienić z zimowych, ale w ogóle kupiłem nowy zestaw.

Jak przystało na prawdziwego patriotę, postawiłem na nasze krajowe:

Dębica

Ale było moje zdziwienie, gdy po ich zamontowaniu znalazłem na nich następujący napis:

Made in France

Potrafi mi to ktoś wytłumaczyć?



Pozdrawiam

P.S. Ważne, żeby się dobrze i bezpiecznie jeździło.



6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie napisane. Liczę na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie wymiana opon to absolutna podstawa gdyż w końcu od tego zależy również nasze bezpieczeństwo. Osobiście miałem również okazję korzystać z usług https://wulkanizator.com.pl/wulkanizacja-warszawa/ gdzie znalazłem wulkanizację znajdującą się najbliżej mojego miejsca. Na całe szczęście udało się naprawić oponę w dość szybkim czasie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie czasami wymiana opon jest naprawdę niezbędna i moim zdaniem nie ma co zwlekać z wymianą. Ja na wiosnę również mam do odnowienia ubezpieczenie OC więc to kolejny wydatek. Fajnie, że jest możliwość wyszukania najtańszego OC https://kioskpolis.pl/jak-znalezc-najtansze-ubezpieczenie-oc/ bo jest taka możliwość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Etykiety

zdjęcia (2570) wiara (1078) podróże (903) polityka (691) Pismo Św. (675) po ślonsku (440) rodzina (401) Śląsk (389) historia (375) Kościół (345) zabytki (319) humor (294) Halemba (263) człowiek (236) książka (204) praca (203) święci (191) muzyka (187) sprawy społeczne (170) gospodarka (169) Ruda Śląska (139) Grupa Poniedziałek (111) ogród (106) filozofia (105) Jan Paweł II (103) Covid19 (89) miłosierdzie (83) muzeum (81) środowisko (76) dziennikarstwo (73) sport (73) film (66) wojna (55) biurokracja (54) Papież Franciszek (53) Szafarz (43) dom (39) varia (36) teatr (31) św. Jacek (31) makro (7)