piątek, 16 listopada 2018

Basia z niespodziankami

Pierwsza niespodzianka jest taka, że na wczorajszym koncercie byłem... z żoną. 

Zwykle na różnego rodzaju koncerty chodzę sam. Jednak to właśnie moja Ela od wielu, wielu lat lubi muzykę tworzoną przez Basię Trzetrzelewską. Nie zastanawiałem się więc wcale i na wczorajszy koncert we Wrocławiu kopiłem dwa bilety.

Basia ze swoimi rewelacyjnymi muzykami

Plan był taki: z pracy wychodzę o 15.00, jak najszybciej zabieram żonę z domu, jedziemy do Wrocławia, zostawiamy auto w miejscu noclegu, podjeżdżamy tramwajem do Hali Stulecia, jemy obiad, wchodzimy na koncert o 19.00.

I w sumie wszystko się udało do momentu, gdy wjechaliśmy we Wrocław. Na jakichś światłach utknęliśmy na dobre 30 minut. W pewnym momencie zdecydowaliśmy, że już nie ma co jechać na nocleg, trzeba kierować się prosto na Halę Stulecia. W końcu dojechaliśmy jakieś 45 minut przed koncertem. Halę obeszliśmy dookoła - nie dało się wejść. Ela dobrze poradziła, by sprawdzić jeszcze raz na bilecie. Okazało się, że koncert jest obok - w sali audytoryjnej WCK. No to druga niespodzianka - bo miałem nadzieję zobaczyć słynną Halę Ludową i niestety nic z tego.

Trzecia niespodzianka polegała po prostu na tym, że na koncert wchodziliśmy głodni. Niestety było już mało czasu, a stoliki w restauracji WCK wszystkie były zajęte.

Całe szczęście nie doświadczyliśmy niespodzianki, jak para przed nami, gdy ich bilety przy wejściu nie chciały się zeskanować i zostali zawróceni do wyjaśnienia sprawy. 

Niestety, zaraz za kontrolą biletów przyczepił się do mnie młody człowiek z głupią prośbą: "Proszę pokazać zawartość torby." W torbie miałem aparat, z którym nie zostałem wpuszczony na salę.


Jednak największą niespodzianką był fakt, że koncert Basi był świetny.

Zdjęcie z komórki :(

Mnie najbardziej podobało się wykonanie utworu: How dare you talk to me like that



Pozdrawiam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Etykiety

zdjęcia (2570) wiara (1078) podróże (903) polityka (691) Pismo Św. (675) po ślonsku (440) rodzina (401) Śląsk (389) historia (375) Kościół (345) zabytki (319) humor (294) Halemba (263) człowiek (236) książka (204) praca (203) święci (191) muzyka (187) sprawy społeczne (170) gospodarka (169) Ruda Śląska (139) Grupa Poniedziałek (111) ogród (106) filozofia (105) Jan Paweł II (103) Covid19 (89) miłosierdzie (83) muzeum (81) środowisko (76) dziennikarstwo (73) sport (73) film (66) wojna (55) biurokracja (54) Papież Franciszek (53) Szafarz (43) dom (39) varia (36) teatr (31) św. Jacek (31) makro (7)