środa, 14 kwietnia 2021

Zaszczepiony - dziękuję

Bo to było tak:

W Wielki Czwartek miałem urlop. I rano żona do mnie mówi, że Minister ogłosił, iż można się zapisywać do szczepienia już teraz bez czekania na swoją kolej. Ja do tych wszystkich rewelacji, co mówią w TV czy piszą w internetach mam nastawienie dość nieufne, więc hasło żony zignorowałem. Ale żona mnie zna, więc podeszła do mnie i kazała mi się zalogować na portal pacjenta. Z 6 razy się nie dało, ale za siódmym weszło i faktycznie zapisałem się na Pfizera do Katowic na dziś. Przyszedł do mnie nawet sms z potwierdzeniem. Potem, jak zrobiła się afera, czekałem na info o przesunięciu terminu, ale się nie doczekałem i dziś pojechałem do Centrum Kongresowego, gdzie jest też Szpital Tymczasowy.

Punkt szczepień

Na miejscu wszystko elegancko zorganizowane: odhaczyli mnie na liście, dali formularz do wypełnienia, za 30 sekund zawołali do lekarza, który po krótkim wywiadzie posłał mnie do pielęgniarki. Ta szybko i sprawnie, cieniutką igłą, że nawet nie poczułem, zrobiła swoje.

Już zaszczepiony

Odczekałem 15 minut - zgodnie z zaleceniem i pojechałem do domu zaopatrzony w elegancką kartkę.

Potwierdzenie i termin drugiej dawki

Serdecznie dziękuję wszystkim od Pana Ministra zaczynając, poprzez personel medyczny oraz osoby, które dbają o czystość, odkażanie i w ogóle organizację całego przedsięwzięcia, za tak dobrą robotę. Jestem tym zbudowany.



Zdrowia życzę







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Etykiety

zdjęcia (2581) wiara (1082) podróże (911) polityka (692) Pismo Św. (677) po ślonsku (441) rodzina (402) Śląsk (390) historia (377) Kościół (346) zabytki (322) humor (294) Halemba (263) człowiek (239) książka (208) praca (203) święci (193) muzyka (189) sprawy społeczne (170) gospodarka (169) Ruda Śląska (139) Grupa Poniedziałek (111) ogród (107) Jan Paweł II (105) filozofia (105) Covid19 (89) muzeum (84) miłosierdzie (83) środowisko (77) dziennikarstwo (73) sport (73) film (66) wojna (56) biurokracja (54) Papież Franciszek (53) Szafarz (43) dom (39) varia (36) teatr (32) św. Jacek (31) makro (7)