wtorek, 15 kwietnia 2014

Zmagania z kosiarką

Przyszła wiosna.


Z całego szpaleru posadzonych tulipanów zakwitł tylko jeden i może będą jeszcze dwa. Reszta - kapusta, czyli liście są, kwiatów ani pączków nie ma.

Trawa, a jeszcze lepiej chwasty już wyrosły. W sobotę nie udało mi się odpalić po zimie kosiarki.

W końcu dziś dodzwoniłem się do serwisu. Pan powiedział, że mogę mój sprzęt przywieźć.

Odsunąłem rower i wyjechałem z garażu z kosiarką. Z auta wyciągnąłem plastikową skrzynkę, w której wożę mój kask, buty, kamizelkę i inne takie sprzęty czasem inżynierowi w terenie potrzebne. Z kosiarki odczepiłem kosz na trawę, bo pewnie mechanikowi się nie przyda.
Żeby włożyć tę krowę do mojego dużego bagażnika, musiałem złożyć uchwyt. Przy tej czynności złamałem sobie niechcący linkę blokowania hamulca. Dodatkowa strata.

Akurat przed serwisem kosiarek budują kanalizację. Moja Meganka wjechała więc w błoto po wykopie w miesjcu dawnej drogi, ale zakręt z wjazdem na posesję brałem na dwa razy, bojąc się, że wpadnę do wykopu.

Kosiarkę zostawiłem.

Myślę sobie, że z placu Pana Mechanika lepiej wyjeżdżać jednak przodem, bo tyłem tym bardziej można niecący wpaść z autem do głębokiej dziury. Niestety miejsca było tam bardzo mało i to chyba cud, że wyjechałem bez zauważalnego na pierwszy rzut oka odarcia samochodu o ścianę lub bramę warsztatu.

Po powrocie zaparkowałem przed domem. Za chwilę uderzyło gradem. Wybiegłem więc do auta, by schować je do garażu. Otworzyłem z pilota bramę wjeżdżam i nagle patrzę, że lusterko nie mieści się przy rowerze. No tak, nie odstawiłem go na miejsce. Złożyłem lusterko, jakoś się przecisnąłem i ... słyszę jakiś dziwny chrupot. O rety! Przecież zostawiłem kosz z kosiarki na środku. Chciałem wyjść, ale nie dało się otworzyć drzwi, bo przy nich stała skrzynka z moimi sprzętami. Katastrofa!

Kocham wiosnę!



Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Po prostu zły dzień, ale wiosna i tak jest super ;) IL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy dzień jest dobry. Nawet te gorsze lub trudniejsze. :)

      Usuń

Etykiety

zdjęcia (2570) wiara (1078) podróże (903) polityka (691) Pismo Św. (675) po ślonsku (440) rodzina (401) Śląsk (389) historia (375) Kościół (345) zabytki (319) humor (294) Halemba (263) człowiek (236) książka (204) praca (203) święci (191) muzyka (187) sprawy społeczne (170) gospodarka (169) Ruda Śląska (139) Grupa Poniedziałek (111) ogród (106) filozofia (105) Jan Paweł II (103) Covid19 (89) miłosierdzie (83) muzeum (81) środowisko (76) dziennikarstwo (73) sport (73) film (66) wojna (55) biurokracja (54) Papież Franciszek (53) Szafarz (43) dom (39) varia (36) teatr (31) św. Jacek (31) makro (7)