piątek, 13 lipca 2012

MC Łukasz w Chorwacji

Zaraz popłynie dobry flow
Dajcie mi tu szybko mikrofon
Będę nawijał do 'majka'
Nie zapomnij dać 'lajka'
Jak matematyczne sumy
Niech zobaczą to tłumy
Więc pomóż innym trafić tu.

Pogoda się troszkę zepsuła
Chmura litry deszczu wypluła
W morzu zimno, o tak.
Pogardziłby nawet ptak.

Punat


Na wycieczkę czas już znakomity nastał
W Punacie przewoźnik nas chętnych zastał
By płynąć statkiem i klasztor stary zobaczyć
I o kawałek miejscowej kultury zahaczyć, joł.

 
 Wyspa Košljun - przystań



Wyspa Košljun - klasztor Franciszkanów

Wyspa Košljun - klasztor Franciszkanów

Wersy moje ciągną się jak makaron spaghetti
Ten natłok słów strzela jak w górę konfetti
Opis tego dnia może i nieco pobieżny
Z Himalajów zrzuca świeży nasyp śnieżny.

Po wyczerpującej wycieczce czas nastał na powrót
I mały biały piesek już nas witał od wrót
Na obiad spaghetti wyżej napomknięte
Łącze przez tatę znów jest zajęte.
Tymczasem już kończę moje dywagacje
Chyba możecie mi wszyscy przyznać rację
Nie stracił nic ten, kto przebrnął do końca
Zasmakować nieco tego miejscowego słońca
Można czytając te powyższe słowa
Tak właśnie kończy się moja mowa.
Joł!



P.S. To powyżej jest dzisiejszą twórczością mojego starszego syna Łukasza :)

Pozdrawiam ciągle wakacyjnie !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Etykiety

zdjęcia (2576) wiara (1080) podróże (909) polityka (691) Pismo Św. (676) po ślonsku (440) rodzina (401) Śląsk (389) historia (376) Kościół (345) zabytki (321) humor (294) Halemba (263) człowiek (238) książka (208) praca (203) święci (192) muzyka (187) sprawy społeczne (170) gospodarka (169) Ruda Śląska (139) Grupa Poniedziałek (111) ogród (106) filozofia (105) Jan Paweł II (103) Covid19 (89) miłosierdzie (83) muzeum (83) środowisko (77) dziennikarstwo (73) sport (73) film (66) wojna (56) biurokracja (54) Papież Franciszek (53) Szafarz (43) dom (39) varia (36) teatr (31) św. Jacek (31) makro (7)